2014. június 30., hétfő

12.rész*Szabályok


Sophie

Csupasz bőröm egy másikhoz ért a takaró rabságában. Óvó karok fonódtak csípőm köré, s ahogyan egy parányit is elmozdultam egyből feszesebbek lettek. Elmosolyodtam. Eszembe jutottak a késő délután emlékei. A veszekedés, aztán az a csodás kibékülés. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar beadom a derekam, de ahogyan ajkai megérintettek, úgy vesztettem el az irányítást testem, lelkem, s agyam felett.
Óvatosan igyekeztem megfordulni, de csak még erősebben tartottak helyemen a kezek. Felkuncogtam, míg Luke morgott egyet. Kisebb, nagyobb nehézségek árán, de sikerült elérnem célom, így már vele szemben feküdtem. Feljebb húztam magamon a takarót, és teljesen közel bújtam hozzá. Bár nyár volt, az éjszaka ellenére még is forróság volt jelen. Ám Luke testének melege jólesett. Egyik kezét csípőmről csupasz fenekemre simította, majd belemarkolt, és közelebb vont magához. Orrunk hegye összeért. Levegőt mélyen szívtam magamba, s lassan fújtam ki. Tisztában voltam azzal, hogy Luke ébren van, ám szemeit nem fedte fel előttem. Ajkaival kisfiúsan csücsörített, én pedig teljesítettem kívánságát. Egy puszival nem elégelte meg. Forró csókot kreált, amibe egyből bele is mentem. Csípőmbe kapaszkodott, s fordított magára. Lábaim közre fogták, míg ajkaim övéit ejtették rabul. Mezítelen testünk teljesen egybe tapadt, s ez minimálisan zavart is keltett bennem. Takaró könnyed anyaga elrejtett minket a világ elől, s így a kapcsolat még bensőségesebb lett. Alsó ajkán helyet kapó karika hidegen érintette enyémet, de ez csak egy pillanatig foglalkoztatott. Mind a két tenyerével fenekemről, combjaimra tért át, s azokat kényeztette érzéki simogatásával. Kis idő elteltével elhúzódtam tőle. Egyből kifejezte nemtetszését.
- Hány óra? - hangjában érezni lehetett a fáradtságot
- Hajnali egy. - feleltem, miután telefonomon megnéztem
- Hm.. sokat aludtunk. Kifárasztottalak, igaz? - húzta huncut mosolyra száját
- Ennyire ne szállj el magadtól.
Egyik kezével hajamba túrt, s lehúzott magához egy túlfűtött csókra. Csípőjét feljebb billentette ezzel jelezvén számomra félkemény erekcióját. Ajkai közé nyögtem, de végül kis idő elteltével lemásztam róla.
- Csak így itt hagysz? - nyögött fel, s nyakamba temette arcát
- Éhes vagyok, sajnálom. - néztem rá nagy szemekkel
- Hát akkor nincs mese, rendelni kell valamit. - nyúlt a telefonért, míg másik kezébe vette a lapot, amin a hotelhez tartozó étterem ajánlatai sorakoztak
Kis idő múlva el is döntöttük, hogy mit kérünk, így Luke megrendelte azt. Vissza bújt mellém, s csendben egymás ölelésébe burkolózva élveztük a kellemes perceket. Alig negyed óra elteltével meg is érkezett a szobaszervíz. Luke kimászott mellőlem, ami számomra csodás látványt okozott. Fenekén kalandozott el tekintetem,míg bele nem bújt bokszerébe. Átvette a megrendelt ételeket, s italokat, adott egy kis borravalót, és már vissza is igyekezett hozzám tálcával a kezeiben. Leült, az ölébe húzott, majd tálcát az ölembe téve kezdtünk el falatozni. Gyermeki bájjal kezdett el etetni, majd szerepet cseréltünk, és én etettem őt. Felszabadultak voltunk, mintha egy régi kapcsolatba lennénk. Néha egy - egy csókot csent, amit előszeretettel szolgáltattam neki. Hatalmas mosollyal néztem a tálcán meglapuló csoki torta szeletre, ami egy tányéron pihent. Csillogó szemekkel néztem Luke-ba. Elmosolyodott, egy szűzies csókot hintett ajkaimra, majd a villáért nyúlt, és egy kis falatot tett rá a süteményből. Számhoz emelte, s én nagy boldogsággal ízleltem meg. Pár pillanat alatt el is fogyasztottuk az édességet. Letette az éjjeliszekrényre a tálcát, én pedig kimásztam az öléből, s a felé vezetett utam.
- Egyedül hagysz? - kérdezte tetettet sértettséggel
- Lezuhanyzom, és már itt is vagyok. - feleltem, s pár ruhadarabbal magamra is zártam az ajtót

****

Reggel összecsomagoltunk, és miután egy könnyed reggelit elfogyasztottunk már indultam is készülődni. Egy rövidnadrág és egy laza trikó mellett döntöttem végül. Hajamat szoros copfba kötöttem fejem tetején. Smink gyanánt csupán kiemeltem szempilláim, és már igyekeztem is vissza a szobába. Mindent betettem a táskámba, majd belebújtam szandálomba, s indultunk is.
Az idő fülledt, párás meleg volt, így minden ablak le volt engedve. A legkondival nem vagyok nagy barátságba, és természetesebbnek is érzem így a dolgot. Luke nehezen engedett, ugyanis Ő teljesen a légkondicionálo hatásainak élt eddig.
Kezemet kinyújtottam, s élveztem az időt, s a sebességet. Autópályán haladtunk, így mellettünk is hasonló, illetve kicsivel nagyobb sebességgel haladtak el az autók. Zene halkan szólt, amit én dúdoltam. Imádtam a dalt, és ahogy Luke ajkainak vonala mutatott, Ő is. Velem együtt dúdolta egy idő után, de Ő inkább az útra koncentrált.
- Hallottál már az úgynevezett utazási szabályokról? - törte meg a közöttünk lévő csendet
- Szabályok? - néztem rá furcsállóan
- Amolyan érdekességek, kisebb szórakoztató dolgok.
- Mi van? - nevettem - Mondj egy példát.
- Mennyire vagy nyitott?
- Mihez is?
- Lányoknál szokványos, hogy a pólóikat leveszik. - kezdte - Aztán van olyan is, amikor is egy kamionos megy el mellettünk, akkor úgy kell tenned, mintha kielégíted magad.
- Mi van? - kiáltottam fel
- Jól hallottad.
- Ez kibaszott nagy őrültség. - nevettem - Ilyen nincs. Honnan szedted ezeket?
- Bárhol utána lehet nézni. Olyan mint, amikor sátorozni mész és pille cukrot sütsz tűzön.
- Remélem tisztában vagy azzal, hogy ég és föld a kettő. - néztem rá - Perverz vagy.
- Ugyan. - nevetett Ő is, s combomra tette kezét - Bébi, csak egy játék.
- Akár baleset is lehet belőle.
- Ne a rossz oldalakat nézd egyből.
- Elfelejtheted, hogy ilyet teszek.
- Ez csak játék, bébi. - kacsintott rám - Próbáld ki.
Mellettünk haladtak autók, s mindegyik nézett ahogyan elhaladt mellettünk. Luke-ra pillantottam, aki csak egy bíztató mosolyt küldött felém, és megszorította finoman a combom. Mély levegőt vettem, s úgy véltem, egyszer élünk. Próbáltam hinni neki, és felfogni úgy, hogy csak egy kicseszett játék. Kezemet rövidnadrágom alá csúsztattam lassan, miközben kipillantottam a mellettünk haladó autóra, amiben két srác foglalt helyet.

Luke

Elképedve néztem, amikor is apró kezét nadrágja alá rejtette, s arcát másik irányba fordította. Követtem tekintetét, és észrevettem két velünk egykorú srácot, akik árgus szemekkel figyelték a lányt. A vezető srác az út, és Sophie között kapkodta tekintetét, míg én nevetve figyeltem továbbra is az utat. Néha oda - oda pillantottam a szőke lányra, aki alsó ajkát is harapdálta, miközben ujjai szorgosan mozogtak. Eldönteni igen nehezen tudtam, hogy most valóban örömöt szerez e magának, vagy csak tényleg ennyire élethűen adja elő. Gondolat felcsigázott. Férfiból vagyok, ez egyértelmű. Izgatott a látvány, de már csupán a gondolat is, hogy valóban magához nyúlt, itt mellettem. Nadrágom egyre szűkebb lett, ahogyan gondolatok cikáztak bennem. Levegőt mélyen szívtam be, s fújtam ki. Igyekeztem lenyugtatni magam, illetve a már igen készen lévő férfiasságom, de mindhiába. Minden egyes pillantás, amit Sophie-ra mértem, kikészített.
Megelégeltem, hogy a srácoknak már a nyál is csöpögött a szájukból, így a gázra léptem, és elhajtottam. Sophie nevetve vette ki a kezét, és törölte meg egy zsebkendőbe. Érdeklődve néztem rá, mire ő csak egy puszit nyomott szám szélére.
- Várjunk. - találtam rá hangomra - Most valóban kielégítetted magad? - hitetlenkedtem
- Ez az én titkom marad. - felelte csilingelő hangon
- Sophie, ne szórakozz velem. - nyögtem fel fájdalmasan
- Miért? - hajolt hozzám - Csak nem ki szeretnél szabadulni? - hangja erotikusan csengett, amikor is erekciómra simította apró tenyerét
Nagyot nyeltem. Igyekeztem minden figyelmem az útra koncentrálni, de ez nagyon is nehezemre esett. Sebváltóról felemelte kezem, s alábújt. Nadrágom övével nem sokat vacakolt, s a bokszerem rugalmas anyagával sem. Kiszabadította ágaskodó tagom, s kényeztetni, ízlelni kezdte. Nehezen kapkodtam a levegőt, s koncentráltam az útra, miközben piha ajkait körém fonta. Soha nem gondoltam volna, hogy idáig jutunk el, főleg az autómban, miközben vezetek. Számomra mindig is visszahúzódó volt. Meglepett tette, nem is kicsit. Elfehéredő ujbegyekkel szorongattam a kormányt, míg a gázt fokozatosan egyre jobban nyomtam. Szerencsére senki nem volt előttünk, ezt a korai óráknak köszönhettem. Igyekeztem visszafogni magam, de amikor nyelvével forró, nedves csíkot hagyott hosszomon, torkom mélyéről felnyögtem.
Kis idő után észre vettem egy pihenőt, így egyből indexeltem és kihajtottam, majd a parkoló legmesszebb sarkába álltam meg. Felhúztam a sötétített ablakokat, s bekapcsoltam a légkondit. Sophie már igen közel juttatott a csúcshoz, s pillanatok múlva át is adtam magam neki. Ő csak kecsesen nyelt, s felült. Ujjammal megtöröltem száját, amit Ő egyből ajkai közé fogott. Fogaival finoman végigkarcolta, s elengedte. Sietősen húztam magamhoz, s mély csókot adtam neki, amit egyből viszonzott.
- Mi történt azzal a visszahúzódó angyallal, aki eddig voltál? - motyogtam ajkaira
- Az ördöggel játszik. - suttogta szemeimbe nézve

3 megjegyzés:

  1. szia.
    imádom! egyszerűen imádom a történetet! :) remélem még sok örömömet fogom benne lelni :)

    VálaszTörlés
  2. Nemár *-* ez nagyon joo nagyon siess koviii!:) xo

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen imádom a blogod!*-* Gyorsan írj köviit!^^:)*-*<3

    VálaszTörlés