2014. június 21., szombat

11.rész*Érzékien bűnbeesni


Sophie

Boldogság. Amikor az ember arra ébred, hogy ajkai mosolyt formálnak, egyértelműen ezt érzi. Szív melengető, boldogsággal teli napok, amiket eltöltöttünk együtt Luke-al, és barátaival. Ezalatt az idő alatt még közelebb kerültünk egymáshoz Luke-al, amire én soha nem is gondoltam volna. Karjaiban biztonságra találtam, szívében szeretetre, tiszteletre, megértésre, s talán szerelemre is? 
Be kellett látnom, hogy amit érzek iránta, túlságosan is messze van minden féle fellángolástól. Érzéseim őszinték, mélyre hatóak. Mikor elvesztettem Andrew-t, abba a hittbe ringattam magam, hogy soha többé nem fogok ilyen érzéseket táplálni senki iránt. Ám másfelelő kijelenthetem, hogy Luke, csodás mosolyával, nyílt természetével, s vonzó külsejével mindent elsöpört.
Megfordultam a fáradt testemet körülölelő karokba, s apró mosollyal arcomon csodáltam a srácot, aki békésen élt álmaiban. Ajkai kicsit el voltak válva, s halk szuszogása édesen lengte be a szobát. Szorítása védelmezően erősebb lett, ám még mindig vigyázva rám. Teljesen közel húzódott hozzám. Arcát nyakamba rejtette, s békésen aludt tovább. Meleg lehelete csiklandozta bőröm, amire halk kuncogással reagáltam. Igyekeztem visszafogni magam, de nehezen ment.
- Baba, kérlek. - nyögött fel fájdalmasan, s még közelebb bújt
- Sajnálom. - kuncogtam tovább - Annyira cuki vagy. 
- Cuki? - nézett rám értetlenül, alsó ajkamat beharapta bólintottam - Pasi vagyok, nem lehetek cuki. - horkant fel
- Pedig te az vagy. 
- Valóban? - vonta fel szemöldökét - Mutatok én neked valami igazán cukit. - került fölém
Vadul bekebelezte duzzadt, csókja után sóvárgó ajkaim. Nyelve kérdezés nélkül furakodott enyémhez, s finom érzéki mozdulatokra késztette. Hosszú ujjai trikóm alá vándoroltak, s simogatni kezdett egyre feljebb, míg mellemre rá nem talált. Óvatosan, még is érzékien markolta meg, miközben ajkai nyakamra találtak rá. Foga karcolás hagyott maga után. Nyelvével egy nedves csíkot húzott, s szívni kezdte. Hajába túrtam, míg szemhéjaimat szorosan zártam le.
Apró puszikkal halmozta el az eddig általa kínozott területet. Értékeltem, hogy végleges nyomott nem hagyott. Soha nem szerettem az effajta nyomokat egy testem. Számomra börtönt jelképezték, azt, hogy a srác ezzel nyíltan közölte mindenkivel, hogy az övé a lány. Egyszerűen közönséges, s ezt ki is fejtettem régebben Luke-nak, aki elfogadta, de egyből ki is egészítette, hogy olyan helyeken attól még hagyhat nyomot, amit csak is Ő lát. 
Gondolataimból hamar visszarántott, amikor is felállt, s ölébe kapott. Csípőjét lábaim fogták közre, míg nyakát kezeim. Arcon egy szintben volt, míg feszes, fedetlen mellkasa az enyémnek nyomódott. Biztosan tartott. 
- Hova megyünk? - kérdeztem nevetve
- Reggeli zuhanyt elvégezzük. - adta a választ
- Mi van? - néztem szemeibe, de már késő volt
Azonnal felsikítottam, ahogyan megéreztem a ránk zúduló hideg vizet. Szorosan kapaszkodtam belé, miközben igyekeztem megszokni a víz hőmérsékletét. 
- Majmóca. - csókolt nyakamba
- Bunkó. - ütöttem felkaron 
Le akartam szállni róla, de fenekemre vezette hatalmas tenyereit, s belemarkolva nyomott a csempének. Minimálisan magasabb voltam nála, így le kellett néznem rá, amikor is a csodás kék szemeibe szerettem volna elveszni. Lélegzetünk egybe olvadt, ahogyan a más párás, forró kabinba kapkodtuk levegőt. Mellkasunk rohamosan emelkedett, s süllyedt. Ajkaink össze értek, ahogyan egymás szempárjában vesztünk el. Egyik kezével még mindig biztosan tartott, míg másikkal oldalamon simított végig, érintve mellemet, nyakamat, ajkaimat, majd arcomat, s végül hajamban, a tarkómon állapodott meg. Homlokom övének támasztottam, míg szemeimet összezártam, amikor is csípőjét nekem feszítette. Piruló arcomat nyakába rejtettem el. Szorosan körbeölelt kezével, míg végül lecsúsztam, s lábaim a már igen nedves talajt érintették. Teljesen eláztunk, de ez egyikünket sem zavart. Derekamnál fogva vont magához. Most már a méret beli különbségek megjelentek. Fel kellett rá néznem, míg Ő le nézett rám. Lassan közelített meg, s finoman, ajkaival csókolt meg. Pár pillanatig tartott csak, de ölelése sokkal tovább.

****

Miután sikerült külön lezuhanyoztunk, elkészültünk, és lementünk a partra, ahol már mind a három haverja jelen volt. Megszabadultam lenge ruhámtól, és letelepedtem egy napozó ágyra. Luke és mellém feküdt, de míg én napoztam, Ő beszélgetést folytatott a srácokkal. Fél füllel hallottam, hogy elmentek venni sört a többiek, míg Luke mellettem maradt. Arra lettem figyelmes, hogy kicsatolta a fürdőruhám felső részét.
- Mit csinálsz, cuki fiú? - néztem rá
- Bekenem a hátad.
- Mennyire oda figyelő vagy.
- Tudod, ha leégsz nem érinthetlek meg. - suttogta fülembe, majd mögé nyomott egy gyengéd csókot
Miután minden hol bekent a finom eper illatú krémmel, lefeküdt mellém vissza, s úgy vártuk, hogy a srácok vissza érjenek. Gemma nem volt velünk, így én élvezhettem egyedül e remek társaságot. Ashton egyből átnyújtott egy mentes vizet, amiért hálás voltam. Alkohollal még mindig nem vagyok a legjobb barátságban, s a napon még inkább kerülöm.
- Köszönöm. - nyomtam puszit arcára - Megmentettél. - ittam meg egyből a felét az italnak
- Szívesen kislány. - kacsintott rám
- Gemma mikor jön? - néztem rá
- Este csak. Be kellett mennie az irodába. - felelte
- Nem vagyunk elég jók neked? - nézett rám Calum
- Ilyet egy szóval se mondtam. 
- Reméltem is bébi. - húzta meg sörét Ash 
Nevetve feküdtem vissza, s élveztem tovább a nap simogatását. Luke felettébb csendben volt hosszú ideje már, amikor is rá néztem. Napszemüveggel takarta arcát. Fölé hajoltam, s leemeltem róla a kiegészítőt. Csukott szemhéjakkal feküdt továbbra is. Puszit adtam a homlokára, orrára, majd végül ajkain állapodtam meg. Tudtam, hogy nem alszik, de még sem reagált. Finom csókba invitáltam, de csupán csak morgott egyet. 
- Mi a bajod? - kérdeztem úgy, hogy csak mi halljuk
- Semmi. - felelte, s vissza helyezte a szemüvegét
- Luke, bébi. - nyomtam puszit arcára - Mondd el mi történt hirtelen, kérlek. 
- Eltakarod a napot. 
- Rendben. 
Álltam fel, s a törülközőmet magam köré tekertem. Elköszöntem a srácoktól, majd vissza indultam a hotelbe.

Luke

Ahogy ott hagyott egyből rádöbbentem arra, hogy mekkora egy bunkó is vagyok. Nem érdemli ezt a bánásmódot, de egyszerűen nem tudtam csak úgy a semmibe venni a dolgot. Ashton egyből a fejemhez vágta, hogy mi is a bajom, de nem válaszoltam rá. Arra lettem figyelmes, hogy Sophie után rohan, amikor azt nekem kellett volna megtennem. 
Megfogtam a sörös üvegem, lehúztam a italt, s összefogtam a dolgaim, és már mentem is a hotelünk felé, miután lepacsiztam másik két haverommal. 
- Bébi, ne legyél ilyen. - hallottam meg Ash-t 
Beléptem, s karjaiba láttam meg a még mindig bikinit viselő szőke lányt. Egyből megfagytam. Álltam az ajtóban, és csak ölelkező párt néztem. Mind a ketten rám kapták tekintetüket, de enyém csak is Sophie-val volt elfoglalva. Könny áztatta csodás arcát, ám jelen helyzetben ez egyáltalán nem foglalkoztatott. Csak is a szituáció volt, amire koncentrálni tudtam. 
- Magatokra hagylak. - mondta Ashton, és maga után becsukta szobánk ajtaját
- Tehát behálóztad. 
- Mi van? - nézett rám még mindig sírva
- Ne hidd, hogy nem vettem észre. - horkantam fel, s ledobáltam a cuccaim a kanapéra - Egyértelmű, hogy mennyire is közel kerültetek egymáshoz. Becézgetitek egymást, a kibaszott életbe. Sophie, tönkre teszel. - törtem ki - Kibaszottul elegem van abból, hogy igyekszem, türelmes vagyok, csak mert komolyan szeretnék tőled valamit, de te csak kihasználsz. Első adandó alkalommal szétteszed a lábad egy olyannak, akit pár napja ismersz. Csalódtam benned. Megbántam, hogy elhúztalak magammal, azt, hogy a kávézóba már kicseszettül beléd szerettem. 
- Luke .. - kezdte meggyötört hangon
- Nem érdekel a szánalmas beszéded. - horkantam fel 
- Luke, kérlek. 
- Takarodj haza! - ordítottam
Oda lépett hozzám, és apró tenyere arcomon csattant. Elérte, hogy minden figyelmem neki szenteljem. Előttem állt, s kis termetének köszönhetően felnézett rám. Könnyei még mindig nem fogytak el. 
- Hallgass meg. - szólalt fel - Nincs baráti kapcsolaton kívül senkivel semmi ilyen más kapcsolatom, leszámítva téged. Tisztában vagy vele, hogy mennyire is nehezen nyitottam feléd is, nem még egy teljesen ismeretlen felé. Lábaimat pedig Andrew-n kívül senki másnak nem tettem szét, csak hogy a te szavaiddal éljek. Fáj, hogy ilyeneket gondolsz rólam. Reméltem, hogy örülni fogsz, hogy baráti viszonyba kerültem a Te haverjaiddal. Nincs több mondani valóm. Ha azt hiszed, hogy más is megdobogtatja a szívem, teljesen félre ismertél. - törölte le könnyeit kézfejével, s a táskája felé ment, és pakolni kezdett
Szavai mélyen érintettek meg. Őszintének hangzott. Be kellett látnom, hogy elvakult voltam, s csak néztem, de nem láttam. Idióta voltam, s vagyok is amiért egy percig is kételkedtem benne, illetve barátaimba. Sok lánynak köszönhetően ingott meg a nők iránti bizalmam, de Sophie más. Tudtam, hogy nem engedhetem el, s irtózatosan bunkón viselkedtem vele.
Sietve mentem mögé, és fordítottam magam felé. Fájdalmasan tudatosult bennem újra, hogy könnyei visszatértek. Kezeim közé fogtam még így is csodás arcát, s megcsókoltam. Pár pillanat eltelt, mire reagált az érzéki támadásomra. Kiejtett mindent kezeiből, s nyakam köré fonta végtagjait. Sajátjaimat lejjebb vezettem, fenekén simítottam végig, amit oly nagyon szeretek, majd bele markoltam, s felemeltem. Egyik kezemmel szorosan tartottam, míg másikkal bikini felsőjét oldottam ki. Lassú léptekkel közelítettem meg az ágyat, s rántottam ki kettőnk közül az apró anyagot, ami a földön kötött ki. Számmal nyakára tértem át, majd már felfedett melleire. Ajkaimat bimbója köré zártam, s megszívtam. Egy kisebb nyögés szakadt fel belőle, amely nagyon is bíztatóan csengett nekem. Tovább folytattam a kényeztetését, míg ő hajamat húzta, markolta. Kezeimmel sem tétlenkedtem sokáig. Alattam széttárt lábai közé csúsztattam jobbomat, s finoman simogatni kezdtem. Megremegett érintésem alatt. Éreztem, ahogyan kezeivel fölfelé húzza arcom, s miután engedtem magam, forró csókot kezdeményezett. Kezei végig simítottak hátamon, s fürdő nadrágom alá csúsztatta pici tenyereit. Lejjebb húzta az anyagot, mire én a csókunkba mosolyogtam.
- Szeretlek, Luke. - hallottam meg egy halk suttogást, amikor is kulcscsontját leptem el csókokkal
- Baba. - néztem szemeibe, majd újra megcsókoltam 
Ezúttal érzékibben, lágyabban tettem meg. Tempón is lassítottunk. Kihúztam kezem a bugyijából, s szenvedélyes csókunk közben meg is szabadítottam tőle. Lemásztam róla, s táskámhoz igyekeztem, ahonnan is megszereztem a kis tasakot. Lába közé térdeltem, miközben Ő is felült velem szembe. Lecsúsztatta rólam a nadrágom, s kivette kezemből a kondomot. Felbontotta, és fel is görgette rám. Felnézett szemeimbe. Lehajoltam hozzá, s édes csókba invitáltam. Finoman vissza fektettem az ágynemű puha anyagára. Lábán végig simítottam, s csípőmre húztam. Hátamba kapaszkodott, míg csókunk közbe behatoltam. Ajkaim közé nyögött, ahogyan egy kényelmes tempót vettem fel. Szemhéjait szorosan hunyta le, míg körmei hátamba mélyesztette. 
Lehajoltam, s alsó ajkát sajátjaim közé szívtam. Ezzel együtt lassultam le, s intenzívebb mozdulatokat tettem. Másik lábát is rám húzta, így egy újabb szögből tudtam masszírozni benne egy érzékeny pontot, amire mindig hangos nyögéssel reagált. 
Akkor éreztem először, hogy valóban szeretkezésről van szó, s nem csak szexről. Valós, mély érzelmeket váltott ki belőlem Sophie. Elvette az eszem, s ellopta szívem. Bele szerettem. 
Hangosan nyögött fel, s nevemet formálta ajkaival, miközben átélte az euforikus érzést. Nem telt el sok idő, amikor is én is követtem őt. Érzéki csókokat hagytam izzadt bőrén, ahogyan kihúzódtam belőle pár levezető tolást követően. 
Fürdőbe mentem, ahol is megszabadultam a védő eszközünktől. Visszaigyekeztem hozzá. Testét már egy könnyed fehér lepedő fedte, amin elmosolyodtam. Bemásztam mellé, s felülve, hátamat az ágy támlájának döntöttem. Ölembe húztam. Háta mellkasomnak feszült, míg fejét vállamra hajtotta. Hasán egybefontam ujjainkat, míg puszikkal kényeztettem vállát.
- Szeretlek, baba. - suttogtam

2 megjegyzés:

  1. Karcos love story, de mégis csodálatos. Imádom amiket írsz, de ez a kedvenc blogom. ;) Kíváncsian várom a kövi részt, kérlek siess! :D

    VálaszTörlés
  2. Amit már üzibe is elmondtam : Nekem kicsit furcsa hogy Sophie mondta ki elsőnek azt hogy szeretlek... Mivel úgy ismertem meg hogy félénk... és Andrew (bocsi ha rosszul írtam) halála után egy jó darabig senkinek se mondja majd...De hát a mi csodállatos Lukeunk mindent megcáfol ;)
    btw nagyon jo resz, es imadom❤

    VálaszTörlés