2014. június 9., hétfő

10.rész*Érzéki pillanatok

Luke

Az érzés, amikor arra ébredsz, hogy azaz ember fekszik a karjaidban, aki számodra a mindenséget jelenti. Felülmúlhatatlan. Még magamban sem döntöttem el pontosan, hogy mit is érzek, de abban teljesen biztos vagyok, hogy nem akarom elengedni. Magam mellett tudni a legjobb dolog a világon. 
Tisztában vagyok azzal, hogy mennyi mindenen is ment keresztül, s, hogy a felejtés nehéz neki, de én ezt el sem várom tőle. Amit szeretnék elérni, az csupán annyi, hogy megtalálja a boldogságot. Ha ez esetleg mégsem mellettem találná meg, fájdalmas körülmények között, de elengedném.
Ez a pár nap, pár röpke hét alatt megtanultam, hogy a számunkra fontos embereket mennyire is meg kell becsülni. Még nagyon sok mindent meg kell tudnom róla, Ő neki is rólam, de a kötelék, ami közöttünk van így is nagyon erős. 
Néztem, ahogyan szőke tincsei szabálytalanul terültek szét a párnán. Arca ártatlanul pompázott. Az oldalamra fordultam, és úgy csodáltam tovább tökéletes keskeny arcát. Hosszú szempillái arcát simogatták, míg rózsaszín ajkai minimálisan el voltak nyílva. Rövid nadrágja, ami formás fenekére feszült, nagyon is tetszett. Csodás alakja volt, bár ezt egyértelműen láttam már régebben a cirkuszban, amikor angyalként tündökölt a magasban azon a selyem anyagon.
Lassan, aprókat pislogva nyitotta fel szemhéjait, s mutatta meg csodás, kék íriszeit. Elpirult, ahogyan észre vette, hogy nézem Őt. Kezemet lassan puha arcához emeltem, s gyengéden végigsimítottam rajta. Szemhéjait egy pillanatra visszahunyta, amikor is találkozott bőrünk. Fölé emelkedtem, de szemeit újra még nem tekinthettem meg. Lehajoltam, s orra hegyére adtam egy puszit, majd arcára, szája szélére, állára és végül szájánál állapodtam meg. Eleinte tartottam attól, hogy ellök magától, de boldogan fogadtam, amikor is reagált rám. Ajkai szinkronban mozogtak enyéimmel. Apró kezeivel felkaromat szorította, miközben teljesen fölé kerültem. Combjai közé ékeltem csípőmet. Szívem szerint tovább mentem volna, de végül az agyam győzött, s puszikkal váltam el tőle. Felmosolygott rám.
- Jó reggelt. - mosolyogtam le rá
- Neked is. - hangjában még ott csengett a fáradtság
- Jól aludtál?
- Igen, bár az ébredés jobban tetszett. - pirult el
- Elhiheted, hogy nekem is tetszett. - adtam egy puszit arcára
- Mit terveztél mára? - érdeklődött, s nyakam köré fonta kezeit
- Igazából semmit nem terveztem. Elmehetünk megnézni a várost, estére vannak terveim.
- És elárulod?
- Meglepetés.
- Undok. - játszotta a sértődöttet - Engedj. - mászott ki alólam
- Tehát haragszol rám? - kérdeztem kacéran, míg átöleltem hátulról - Baba. - csókoltam nyakába
- Megyek, lezuhanyzom. - fordult felém, és felnézett szemeimbe
- Csatlakozhatok?
- Titkolózol, tehát nem. - csókolt meg röviden, és már be is zárkózott a fürdőbe
Hatalmas mosollyal arcomon jegyeztem meg magamban, hogy mennyire is remek lány. Eddig mindig oda adó lányokkal voltam. Éjszakás kalandokat mellőztem, de a leghosszabb kapcsolatom még is csak fél év volt. A lányt talán fele annyira sem ismertem, mint Sophie-t. Vele minden olyan más.
Kivettem a gitárotokból a hangszert, és leültem az ágy szélére. Behangoltam pillanatok alatt, s játszani kezdtem. Teljesen belefeledkeztem az egészbe. Csak pengettem a húrokat, s mindent kizártam magam körül. Régen zenéltem már, és most, hogy újra érezhettem a zenéből áradó szeretetet teljesen magával ragadott. Annyira elmerültem gondolataimban, s a dallamokban, hogy észre sem vettem, amikor a fürdő ajtaja kinyílt, majd Sophie hátam mögé ült, s átölelt.
- Nem is tudtam, hogy énekelsz. - suttogta fülembe, amikor befejeztem
- Régen énekeltem, most csak úgy nosztalgiáztam. - mosolyogtam rá
Félre tettem a hangszert, s hátranyúltam a lány vékony dereka köré fontam karom, azután pedig az ölembe húztam. Csípőm köré helyezte lábait, míg kezeivel vállamon támaszkodott miközben édesen kuncogott. Ajkaim vészesen keresték övét. Teljesen nekem simult, ahogyan átadtuk magunkat a vágyainknak.

Sophie

Egész napot a városba töltöttük. Turistának éreztem magam, aztán rá kellett jönnöm, hogy valójában azoknak s számítunk. Rengeteg mindent néztünk meg, és fotókat is készítettünk. Több közös is készült, amikből párat posztolt is a twitter oldalán.
Egy kellemes hangulatú étteremben fogyasztottuk el a késői ebédünket. Ezúttal nem szemben velem foglalt helyet, hanem mellettem. Rengeteget nevettünk, és beszélgettünk. Jobban megismertük a másikat. Társalgásunkat a telefonja hangos csörgése zavarta meg. Miután megnézte mi az, fel is vette és pár percet beszélgetett a vonal túlvégén lévővel. Kezét enyémébe csúsztatta, és egybefonta ujjainkat. Megmosolyogtam a tettét, amit arcára egy puszival díjaztam.
Ebéd után még sétáltunk a főutcán, és lementünk az óceánhoz is. Csak a parton ültünk, és beszélgettünk. Témából soha nem fogytunk ki, így a kínos csend, szerencsére messziről elkerült minket. Késő délután andalogtunk vissza a hotelbe, ahol is egyből készülődni küldött.
Bőröndömben kezdtem keresgélni amikor is ráeszméltem arra, hogy fogalmam sincs, hogy hova is megyünk, így eléggé nehéz a ruha kiválasztása.
- Luke. - szólítottam meg
- Tessék, nyuszi.
- Most már nyuszi? - néztem rá érdekes arckifejezéssel
- Zavar? - lépett hozzám
- Nem, csak reggel még baba voltam. - feleltem
- Most meg Nyuszi vagy. - adott puszit arcomra - De mit is akartál kérdezni?
- Ó, igen. - kuncogtam - Hova megyünk? Fogalmam sincs, hogy mibe menjek.
- Csak egy szórakozóhelyre. Tudod, délben telefonáltam. - bólintottam, s folytatta - Egyik haverom volt, övé a hely.
- Tehát nagymenő, mint Te. - állapítottam meg
- Nem vagyok nagymenő. - nevetett
- Tele vagy pénzzel, egyetemre jársz, és a családod Ausztráliát uralja körülbelül. - soroltam
- Tehát ezért vagy velem, igaz? - fogta arcom kezei kövé
- Nem is értem, hogy találhattad ki. - forgattam meg szemeim
- Jól van. Menj készülni, nyuszi. - csókolt meg finoman, s utamra engedett
Zuhanyzással hamar végeztem, ahogyan a hajammal is. Göndör fürtökben hagytam vállaimra omlani, s a sminkemmel kezdtem el foglalatoskodni. Kis idő elteltével az is kész volt, így törülközővel testem körül sétáltam vissza a szobába. Luke egyből rámkapta kék íriszeit, s nagyot nyelt. Elpirultam, majd a táskámhoz mentem.
Mögém sétált, s nyakamba fúrta arcát. Ajkai becézgetni kezdték azérzékeny bőrt. Megfordultam karjai között, s csillogó szemeibe néztem.
- Indulj készülni. - nevettem
Közben próbálta még kicsit nedves testemről levarázsolni a vékony anyagot. Szorosan tartottam egyik kezemmel, míg másikkal Őt próbáltam meg eltolni magamtól.
- Tudod, tökéletesen sikerült felhúznod. - morogta, s megfordult mosollyal arcán, és a fürdőbe vonult
Felvettem egy tiszta fehérneműt, s belebújtam a kiválasztott szettbe. Előkerestem a parfümöm, s fújtam magamra belőle. Lábfejeimet egy fehér balerina cipőbe rejtettem, s már készen is voltam. Leültem az ágyra, és táskámba a legfontosabbakat pakoltam be. Luke pár percen belül már ki is jött egy bokszerben. Szemeimet legeltettem számomra tökéletesnek vélt testét. Rám kacsintott, amikor észrevette, s folytatta is útját a táskájához, amiből kivette a fekete, térdnél szaggatott csőnadrágját, fekete pólót, és egy kockás inget. Szokás vans cipőjébe bújt, és rám nézett.
- Indulhatunk?
Bólintottam, s fel is álltam. Hozzá sétáltam, kezemet egyből megfogta. Kivezetett a szobánkból, egyenesen a lifthez, amiben rajtunk kívül még egy idős házaspár volt jelen. Luke szorosan magához vont, míg vártuk, hogy a földszintre megérkezzünk.
Kihúzott a kis szerkezetből, s hosszú léptekkel indult meg a kijárat felé. Még Ő egyet, én kettőt léptem. Kicsit vissza húztam, mire kérdően nézett rám.
- Mi a baj? - állt meg aggódó arccal
- Azon kívül, hogy hatalmasakat lépsz, és lehetetlen téged követni, semmi. - feleltem
- Bocs, elfelejtettem, hogy milyen pici is vagy.
- Nem vagyok pici. - bokszoltam vállba
- Menny vagy nyuszi, 160?
- 164. - feleltem durcásan
Elmosolyodott, lehajolt hozzám, és finoman megcsókolt. Amilyen hirtelen ért, ám úgy is lett vége. Tovább mentünk, és mosolyogva jegyeztem meg magamban, hogy vissza vett lépteiből. Kint kellemes meleg csapott meg, ahogyan egy taxi irányába vezetett. Mind a ketten beszálltunk, s be is diktálta a címet, így indulni tudtunk.

****

A hely kellemes volt. Ahogy megérkeztünk egyenesen egy asztalhoz vezetett az emeleti részlegre Luke. Ott bemutatott három barátjának, és fiatal lánynak, aki kék és lila hajjal kitűnt a sok egyszínű, hétköznapi ember közül. Az ital rendelésünket egy pincér lány vette fel. Én zöld, s kék színben pompázó koktélt fogyasztottam, míg a fiúk whisky-vel oltották szomjukat.
Luke foglalt egyik oldalamon helyet, s combomon pihentette birtoklóan kezét. Másik oldalamon Gemma, Ashton barátnője ült. Vele kellemesen elbeszélgettem. Elmondta, hogy már gyerek koruk óta ismeri Luke-ot, és a másik három srácot is.
- Mióta vagy együtt Luke-al? - érdeklődött vigyorogva
- Mi nem alkotunk egy párt. - nyögtem ki nehezen
- Ó, sajnálom. Csak számomra úgy tűnt.
- Semmi gond.
Tovább társalogtunk. Elmesélte, hogy Ashton-al miképpen is jöttek össze, aztán a klub alakulásáról is mesélt, aztán az egyetem került szóba. Kérdezett ezzel a hirtelen jött utazásunkról, és döbbenten tudatosult benne, hogy szinte nem is ismertük egymást, s úgy vágtunk neki e hosszú utazásunknak.
Gemma és én felálltunk, hogy lesétáljunk a mosdóba. Luke keze egyből utánam kapott, s kérdően nézett fel rám. Lehajoltam hozzá, puszit nyomtam arcára.
- Csak a mosdóba megyünk, nyugi. - mosolyogtam rá
Bólintott, s utamra engedett. Gem egyből megjegyezte, hogy mennyire is aggódó, Luke. És, hogy véleménye szerint egyetlen lánnyal sem törődött még ennyire, mint velem. Féltés benne volt mindig is, de valamiért csak nálam van ilyen magasan.
Mosdóban össze futottunk pár lánnyal még, s az egyik erőteljesen méregetni kezdett. Feszülten dőltem a mosdónak, s igazítottam meg sminkem.
- Szóval Te vagy az új kiszemelt. - szólalt meg egy hosszú fekete hajú lány
- Tessék?
- Ugyan már cicám. - nevetett fel - Te vagy Luke legújabb ágyasa.
- Fogalmam sincs, hogy ki vagy, de valahogy nem is akarom.
- Naomi, mi a bajod? - vonta kérdőre Gemma
- Te se hiszed, hogy Luke beéri ezzel itt, ugye?
- Rád sem ismerek. Eddig is szörnyű természeted volt, de mostanra elviselhetetlen lettél. - vetette oda - Sophie sokkal többet ér min Te.
- Ugyan. - nevetett fel barátnőjével - Soha nem fogja elérni azt, amit én elértem Luke-nál.
- Arra gondolsz, hogy kihasználtad a helyzetét? - forgatta meg szemeit Gem - Gyere, menjünk. - húzott ki magával
- Ki is volt Ő? - érdeklődtem
- Luke exe. Kihasználta Őt, folyamatosan lehúzta, itt meg dobálta magát más pasiknak. Luke eleinte elnézte, mivel semmi nem kötötte hozzá érzelmileg, de egy idő után végre elege lett belőle, és kidobta. Azóta meg rohan Luke után, de szerencsére észre sem veszi őt. - mesélte míg visszafelé mentünk
- Sokáig el voltál. - hajolt hozzám a szőke srác, s magához húzott
- Találkoztam az exeddel. - néztem szemeibe - Nekem esett, de Gem kimentett.
- Naomi? - bólintottam - Sajnálom. 
Kértünk Gemma-val még egy - egy koktélt, amit lassan el is fogyasztottunk. Luke egy percre sem engedett el maga mellől. Párszor elment asztalunk mellett Naomi, és a barátnői.
- Komolyan kidobatom, ha még egyszer erre jön. - horkant fel Ashton
- Nyugi haver, semmi szükség rá. - felelte Luke - Táncolunk? - fordult felém, s apró csókkal ajándékozott meg
Felálltunk, és kézen fogva vezetett végig, egyenesen le a táncoló tömegben. Maga felé fordított, s csípőjét ellenem nyomta, ahogyan a zene őrjítő dallamaira mozgatni kezdte testét, s ezzel enyémét is. Nyaka köré fontam kezeim, miközben ráhagytam az irányítást. Merev voltam. Féltem, s még reszkettem is erős karjai között. Szívem őrületes tempóban vert, s ahogyan mellkasunk egybe ért pontosan tudtam, hogy Ő is érzi.
- Lazulj el. - suttogta a fülembe - Vigyázok rád, ígérem.
Hangja simogatta halló járataim, ahogyan beszélt hozzám. Bíztam benne, s abban is, hogy merek jobb lenne, felszabadultabb. Hattal fordított magának, s combomat kezdte el simogatni, miközben nyakam bőrén hagyott pár érzéki csókot. Testeink egybe olvadt, s ez őrülten felizgatta a már így is felhevült testem.
Egyik kezemmel megkerestem tarkóját, s hajába markoltam, ezzel lehúzva magamhoz. Ajkaim éhesen keresték övét. Luke előszeretettel ajándékozott meg édesen kínzó csókjával, ami oly sokszor már elvette eszem.
Rá kellett jönnöm, hogy rengeteg mindent köszönhetek neki. Többek között, újra megmutatta, hogy hogyan is lehet boldogan, önfeledten élni.

6 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon tetszik a történet, és egy újabb fantasztikus részt hoztál:) Siess, nem hiszem, hogy csak én nem bírok várni! :D
    (Mellesleg megint akkor posztoltad, amikor frissítettem a blogger-t. :D )
    xx Chloe

    VálaszTörlés
  2. Drága Szandi, szerintem kijelenthetem hogy ez lett az eddigi legjobb rész:) nagyon szépen és részletesen írtad le az elejét, sőt az egészet❤ nagyon tetszik, és nagyon remélem hogy attól függetlenűl hogy befejezed a blogokat nem fogod össze csapni... mert nagyon jól írsz és nem lenne értelme a kemény munkát összecsapni������❤������ Txx

    VálaszTörlés
  3. Drága Alexa!
    Nagyon jó rész lett ismét, várom már a következőt és hogy végre egy pár legyenek! :) Siess! :D
    U. I.: Nagyon csodás az új kinézet! :)

    Xx, Amelia S.

    VálaszTörlés
  4. IMÁDOM♥ siess a k0vetkez0vel, mert meg0rulok.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon, de nagyon jó lett szokás szerint:) Imádom ahogy leírod az érzékibb pillanatokat^^ Teljesen beletudom magam élni, szóval perfekt;) Várom már az új részt:):*

    VálaszTörlés
  6. Kedves Alex!
    Talán három hete bukkantam a blogodra akkor el is kezdetem olvasni és a második fejezetig jutottam. Nekem akkor még valahogy kicsit unalmasnak tűnt annak ellenére, hogy Shop munkája nagyon is egyedi. Aztán tegnap valahogy újra elém került az történeted és folytattam. Őszintén megmondom pozitívan csalódtam. Nagyon tetszik a blog! :) Imádom Luke-ot ahogy becézgeti Sophiát és, hogy mennyire jól állt a dolgokhoz! Nagyon várom a következő fejezetet és, hogy mit hozol majd ki a sztoriból!
    További jó írást és sok sikert:)
    xxMaya

    VálaszTörlés