2014. szeptember 22., hétfő

23.rész*Telhetetlen

Luke

Sokáig néztem éjjel, míg karjaim között egyenletesen szuszogott a csodás lány. Boldogsággal töltődtem fel annak köszönhetően, hogy szorosan, hozzám simulva aludt. Ujjaimmal finoman kisimítottam egy kósza tincset arcából, s egy gyengéd puszival ajándékoztam meg. Takarót magunkra húztam, míg csípőjénél ismételten átöleltem, s csak azután csuktam le szemeim.

****

Mocorgásra ébredtem. Felnyitottam szemhéjaim, és mosolyogva konstatáltam, hogy a karjaimban még mindig alvó lány fordult meg, ezzel mellkasomnak préselve hátát. Kezem még mindig a hasán pihent, amelyet ki is használva csúsztattam a felsője alá, s kezdtem simogatni puha, meleg bőrét. Kis keze megkereste enyémét, s ujjainkat egybefonta. Még közelebb húzódtam hozzá, apró mosollyal arcomon, és nyakába csókoltam. Mondott valamit, de számomra csak értelmetlen motyogásnak tűnt. Jót kuncogtam rajta, ami hatására szembe fordult velem, s mellkasomba rejtette el csodás arcát. Hátára simítottam tenyerem a takaró, s a póló anyaga alatt. Hideg kezeit hasamhoz érintette, mire ajkaimat egy kis hang hagyta el. Puha ajkai mellkasomat érintették meg, mire szemhéjaimat szorosan lehunytam. Másik kezem enyhén kócos hajában veszett el. Lejjebb csúsztam minimálisan, s saját ajkaimat arcára tettem.
Finom ajkai feljebb kalandoztak, s államon hagyott nedves csókokat. Felnyögtem a kényeztető érzés miatt, s még lejjebb hajtottam fejem, míg ajkaink nem mosódtak egybe. Egyre csak fokozódott a vágy, amelyre annyira vágytam. Ajkai kecsesen mozogtak enyéimen, míg vékony ujjai felcsúsztak nyakamhoz, onnan pedig tovább tarkómhoz. Csókunkat hamarabb mélyítettem el, mint azt gondoltam volna. Ajkaink finoman ízlelgették egymást, míg a forró csók nem váltotta fel.
Váratlanul ért, amikor a hátára fordult, s nyakamnál fogva hívott maga után. Vékony combjai közé könnyedén csúszott be csípőm. Kezei gerincem mentén simogattak, míg ajkaim nyakánál kalandoztak. Ajkai fülem mellett voltak, így sóhajait tökéletesen hallottam. Felemelkedtem, s homlokom övének döntöttem. Lassan, nagyokat pislogva nézett fel rám, ezzel mutatva csodásan ragyogó kékségét.
Kezeim csípőjén pihentek, és kis köröket írtam le ujjaimmal bőre felületén, míg tekintetünk nem engedte szabadon a másikét.
- Biztosan szeretnéd, hogy tovább menjünk? - kérdeztem halkan.
- Nem tudod letagadni a vágyad - mozgatta meg alattam csípőjét csábos mosollyal arcán.
- Manó, soha sem fogok tagadni semmit - pusziltam meg orra hegyét.
- Avassuk fel a szobát - pirult el saját kijelentésétől.
- Csak a szobát? - húztam féloldalas mosolyra számat.
- Ne legyél telhetetlen - kuncogott, és lehúzott magához finom csókjába merítve ezzel ajkaim, amelyek csak érte égtek.
Csípőjét felfelé billentette ezzel előcsalva belőlem egy morgást. Újból nedves csókokkal halmoztam el nyaka ívét, míg kezeim felfelé gyűrték a felsőtestét takaró anyagot. Elszakadtam tőle, s segítségével megszabadítottam a felsőtől. Csupasz bőrünk összeért. Apró keze végigvándorolt testemen, egyenesen fenekemhez, amibe belemarkolt. Visszacsúsztatta kicsit feljebb bokszerem korcára, s benyúlt alá. Lesimította rólam az anyagot, majd én is hasonlóan cselekedtem. Lábait felhúzta hátamhoz. Sarkai a gerincem végén pihentek. Váratlanul ért, amikor is fordított helyzetünkön.
- Mindig is szerettem, ha fölöttem vagy - jegyeztem meg kajánul.
- Akkor élvezd ki - nyomott egy nedves csókot ajkaimra, amint kezét közénk vezette, s amint igazított helyzetünkön, magába fogadott.
Hátára felhúzta a takaró anyagát, amely zártsága miatt még intimebb, s meghittebb lett a pillanat. Kezeim közrefogták csípőjét, míg egy kényelmes tempóba el nem kezdett mozogni felettem. Kezeivel fejem mellett támaszkodott meg, miközben hajamat piszkálta. Ajkaink súrolták egymást, míg lélegzetünk egybeolvadt. Az én kezeim fenekén pihentek, ezzel is segítve, s ösztönözve a mozgásban. Néha egy - egy kisebb csókot is váltottunk.
Szívem őrült tempóban vert, ahogyan csodáltam magam fölött az általam oly nagyon csodált és szeretett lányt. Bizakodtam abban, hogy innentől kezdve semmi akadály nem fog közénk állni, s minden rossz szellemet kiűzünk magunk közül.
Haja függönyként omlott le körénk. Végigsimítottam combjain, majd egyik kezemet arcára helyeztem, megcirógattam és egy kellemesen lágy csókba invitáltam. Nyelveink élénken simogatták egymást. Mozgást egy pillanatra sem hagyta abba. Folyamatos tempót tartott, amiért nagyon is hálás voltam neki.
- Gyönyörűm - szaggatottan ejtettem ki e szót ajkaimon.
- Luke - suttogta, és arcát enyéméhez szorította.
Érzés, a vágy csak úgy emelkedett testemben, és ahogyan körülöttem megrándult, pontosan tudtam, hogy Ő is igen közel van a mámorhoz. Ajkait egyre több, élénkebb nyögés hagyta el, ahogyan enyémeket is. Összemosolyogtunk, s hevesen megcsókoltuk a másikat, amikor is átéltük az euforikus érzést.
Szorosan tartottam testemhez még jó ideig. Mellkasomon pihentette arcát, míg én hátát simogattam. Minimálisan felemelkedett, és megcsókolta szívem feletti területet, ahol megtámasztotta állát, és úgy nézett rám.
- Ilyen ébresztésben fogok részesülni mindig? - kuncogott édes hangján.
- Tudod, szívesen gondoskodnék róla.
- Örömmel hallom - mosolygott. - Van terved a mai nap folytatására?
- Esetleg egy közös zuhany?
- Telhetetlen vagy - ült fel nevetve, és mászott le rólam.
- Ne kérd, hogy beteljek veled - siettem utána, s húztam be magammal a hatalmas kabinba.

****

- Tudod arra gondoltam, hogy lemehetnénk a partra - mondtam a mosdónál állva, borotválkozás közben.
- Remekül hangzik - bólintott rá. - Akkor előbb menjünk el hozzám, majd után mehetünk is.
Amint felöltöztünk mind a ketten, már indultunk is Sophie lakásához. Út közben tanácsoltam neki, hogy a holnapi napon pakoljunk át a lakásba, és ha gondolja, adja ki a sajátját bérbe. Helyeselte, bár hozzá tette, hogy még át kell gondolnia a dolgot.
Én az autóban vártam, míg ő felszaladt a lakásba, hogy a megfelelő öltözetet öltse magára. Talán tíz perc telt el, amikor is mosolyogva egy kék ruhában, és szandálban tért vissza. Becsúszott mellém, és indultam is egyenesen a partra, ahol kisebb meglepetés várta.
- Mondd már el, Luke - nyaggatott lefelé sétálva a strandra, már sokadjára.
- Manó, légy türelmes, és megtudod - nevetve húztam magamhoz, s csókoltam halántékon.
Én már pontosan láttam a meglepetést, így még szélesebb lett mosolyom. Megérkeztünk a napozóágyakhoz, ahol hátulról már meg is támadták, minek hatására felsikított.
- Gemma - ölelte meg szorosan a lányt.
- Úgy hiányoztál - mosolygott Gem.
- Minden rendben? - lépett mellém Ashton.
- Tökéletesen - feleltem vigyorogva. - Nem is lehetne jobb.
- Levetted a lábáról, szó szerint, mi? - lökött vállba, mire mind a ketten elnevettük magunkat.
- Azért ne sajátítsd ki - öleltem meg hátulról barátnőmet, s csókoltam nyakába, miközben Gemma-nak céloztam mosolyogva a megjegyzésem.
- Ugyan Luke, Te mindennap vele vagy - húzta el tőlem, s indultak el a standok felé. 

2 megjegyzés:

  1. olyan cukik *.* nagyon várom a következő részt :) nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak!Egyik kedvenc blogom !!!!Hamar kövit! *.*

    VálaszTörlés