2014. május 16., péntek

7.rész*Szórakozás, s enyhe flörtök

Sophie

Céltalan utazásunk már jó pár napja tart. Igaz már a dátumokat, s napokat sem tudom megnevezni. Minden napunk szinte ugyan olyan. Nappal utazunk, s éjszakára egy motelben telepszünk meg. Külön szobában alszunk, és másnap reggel minden kezdődik a legelejéről.
Az több órás, egész napos autózásnak köszönhetően jobban megismertem a srácot, aki mondhatjuk, hogy elrabolt. Én még számára nem nyíltam meg annyira, s ezzel Ő is tökéletesen tisztában van. Próbálja megfejteni, hogy mi is az én nagy lelki problémám, de valahogy mindig terelem a témát. Valami hülyeséggel rukkolok elő, amit úgy kezel, mintha igaz lenne, ám be kell vallanom. Egyáltalán nem hülye. Átlát rajtam, és bár nem vont újra kérdőre, szemeiben látom, hogy rosszul érinti a folyamatos félrebeszélésem. Mosolya sem őszinte olykor. 
Tisztában vagyok azzal, hogy egyszer muszáj lesz neki elmondanom, hiszen joga van tudni. Ő s rengeteg mindent osztott meg velem. Rosszul is érzem magam, hogy Ő annyira nagylelkű, nyílt velem, míg én teljesen falat emeltem magam köré.
Gondolataimból hangos, már szokásosnak nevezhető kopogtatás rángatott ki. Kimásztam az ágyból, s bőrömet egyből megcsapta a nyitott ablakon át beszűrődő reggeli, még kicsit hűvösnek nevezhető levegő. Ajtóhoz sétáltam, és kitártam. Velem szemben egy boldog arc tulajdonosa állt. Mosolya fertőző volt. Az enyémre is hamar boldogságot csalt, s viszonoztam kedvességét, miközben beengedtem. 
- Ma mit tervezel? - kérdeztem az ágyra ülve - Mondd, hogy nem fogunk egész nap a kocsiban lenni. Már bezártság érzetem van.
- Nyugi bébi. - nevetett - Mit szólnál, ha a mai napot itt töltenénk, és csak holnap indulnánk tovább?
- Jól hangzik. - mosolyogtam rá
- És elmondod, hogy mit fogunk csinálni?
- Lemegyünk a partra. 
- Luke, nem hoztam bikinit.
- Ez komoly? - nézett rám - Egyébként fehérneműben is lehetsz. - kacsintott rám
- Fogd be. - nevettem fel, s felkaron csaptam - Bármennyire is el kell, hogy keserítselek, nem fogok abban nyilvánosság elé menni.
-Ohh. - sóhajtott fel fájdalmasan - Egyébként miért is nem csomagoltál?
- Tudod egy akaratos, önfejű srác nagyon is sietettet.
- Majd mutass be neki, mindenképpen megnevelem.
- Rendben.
- Na jó, öltözz, megyünk vásárolni! - csapta össze tenyereit
Szememet forgatva hagytam ott, és indultam a fürdőbe, hogy összeszedjem magam. Alig tíz percbe telt, mire visszaértem hozzá. Mosollyal arcán mért végig, és állapította meg, hogy megfogadtam a tanácsát. Teljesen váratlanul ért, amikor is kézen ragadott, és egyenesen kihúzott az autójához. Udvariasan tárta ki előttem a jármű ajtaját, majd kerülte meg, és szállt be mellém.
Pár perc után már egy bevásárlóközpont előtt pakolt le. Sietve húzott maga után, egyből a ruha osztályra. Bikiniket nézegettem, de nem tudtam választani. Végül kezeimbe nyomott egy szettet, ami nagyon is elnyerte a tetszésem.
- Próbáld meg. - biccentett a próbafülke irányába
Beadtam a derekam, és a függönyt behúztam hátam mögött. Levetkőztem, s belebújtam az élénk színekben pompázó ruhadarabokba.
- Na megnézhetem? - hallottam meg hangját
- Maradj veszteg Luke.
- Ugyan már bébi. - rántotta el a függönyt
- Remek, mindenki minket figyel. - állapítottam meg
- Semmi pánok, megoldjuk. - mosolygott, beljebb lépett, és elhúzta a függönyt
- Mit csinálsz? - néztem értetlenül
- Megvizsgállak, hogy biztosan láthat-e téged mindenki.
- Luke.. - kezdtem, de félbe szakított
- Fordulj meg. - furcsállóan néztem rá - Na, nyugi kicsi lány. Már mondtam, hogy jó fiú vagyok.
- Hát persze. - nevetve fordultam tengelyem körül
Tükörben láttam, hogy felettébb hosszú ideig legeltette szemét a fenekemen. Megköszörültem a torkom, mire a szemeimbe nézett. Nagyot nyelt. Önelégülten mosolyogtam magamba, hogy ezt a reakciót kitudtam váltani belőle. Folyamatosan azt hajtogatja, hogy mennyire is nem akar tőlem semmit, még is ellenkező jeleket irányít felém.
- Kimennél? Átöltöznék.
- Ó, csak nyugodtan. - kaján vigyorral arcán nézett rám
- Kifelé. - toltam ki a fülkéből
Mivel féltem, hogy visszatalál hozzám, így kapkodva öltöztem vissza a saját ruháimba. Kint nem láttam sehol, így a sorok között kezdtem el visszafelé haladni. Hamar meg is találtam, s csatlakoztam hozzá. Kikapta kezeim közül a szettet, és behelyezte a kosárba. Bedobált még minden félét, amit nem értettem, de csak egyszerűen vállat vont. Kasszához sétáltunk, de sor szinte kígyózott.
- Ez komoly? - nyögtem fel
- Ó, bébi vettél abból a gombát elmulasztó krémből? - hangzott nagyon is nagy hanggal Luke
Összeszűkült szemekkel néztem rá, ahogyan még hasonlóan tett pár ember a körünkbe. Ő csak mocskosul elmosolyodott. Ha játék, legyen játék. - gondoltam magamban
- Hát persze drágám. - mosolyodtam el kedvesen - Na és Te a legkisebb óvszert?
- Bébi, te is tudod, hogy az öcsédnek már nagyobb kell. De ne aggódj, a saját méretemben vettem. - kacsintott rám
Tátott szájjal meredtem rá. Nem hittem el, hogy komolyan így lejárattuk a másikat. Ő valamiért még is nevetett. Aztán körbe néztem, és ahogy észleltem, rá kellett jönnöm, hogy ez bejött. Előrébb kerültünk. Kis idő múlva röhögve sétáltunk ki a parkolóba.
- Őrült vagy. - löktem vállon
- Ugyan bébi, ne mondd, hogy nem élvezted.
Apró mosollyal arcomon tekintettem felé, majd másztam be a kocsiba. Az út igen hamar véget ért. Leparkolt egy kisebb partszakasznál, ahol nem volt annyira sok ember. Gyermekies vidámsággal indult el a víz felé. Ő könnyen volt, az átöltözéssel, hiszen már a hotelben felvette a nadrágját, ami rövidnadrágként is szolgált. Megtorpantam, és körbe néztem a pavilonok irányában. Hamar fel is fedeztem a kihelyezett fa bódét, ami az átöltözésre szolgált. Luke kérdően nézett vissza rám.
- Elmegyek átöltözni. - magyaráztam
- Rendben, menjünk. - fogott kézen, és oda vezetett
Szívem szerint feltettem volna egy kérdést, de inkább hallgattam, s csendbe bevonultam a takarás mögé. Sietve öltöztem át, és igazítottam el magamon a ruhadarabokat. Amint végeztem kiléptem Luke-hoz. Egyből végig pásztázott rajtam igéző szempárjával.
- Csak nézni fogsz, vagy úszunk is? - tettem fel a kérdést
- Sajnálom, csodás vagy.
- Ez csak egy fürdőruha. - nevettem, s oldalba böktem
- Hát persze, csak egy fürdőruha. - motyogta orra alatt
Lassan sétáltunk vissza a parton, és nézelődtünk közben. Végül megtaláltuk a megfelelő szakaszt, se leterítettük a nyugágyakra a törülközőinket. Végigdőltem az ágyon, napszemüvegemet felvettem, s élvezni kezdtem a nap okozta kellemes érzést.
- Ne mondd, hogy egész nap ott fogod süttetni magad. - elégedetlenkedett Luke
- Kell egy kis szín. - magyaráztam meg
- Ahogy gondolod. - bólintott, és magamra hagyott
Míg Ő a tenger felé indult, én felültem, s bekentem testem, hogy a leégést elkerüljem. Már jó ideje feküdhettem, hiszen még elszundítanom is sikerült. Kényelmesen heverésztem, s arra eszméltem, hogy egy hideg test préselődött az enyémhez. Felvisítottam a váratlan érzés miatt. Levettem a szemüvegem, s felnyitottam szemhéjaim, és tekintetem találkozott egy boldogsággal telt szempárral.
- Te idióta vagy. - próbáltam lelökni magamról
- Le kellett valahogy hűtenem a felhevült tested. - kacsintott
- Nem vagy normális. - nyögtem fel - Leszállnál rólam? Agyon nyomsz.
- Ugyan bébi. - mosolygott le rám kajánul - Inkább gyere be velem a vízbe.
- Soha nem adod fel, igaz?
- Látom kezdesz kiismerni. - mászott le rólam, s kezét nyújtotta - Gyere.
Elfogadtam a gesztust, s kezébe csúsztattam enyémet. Lassan sétáltunk lefelé. Talpunk alatt a forró homok besüppedt. Bőrömet megcsapta a hideg sós víz, én pedig hatalmasat sikítottam. Luke csak nevetett, majd karjaiba kapott. Nevettem, míg lábaimmal kapálóztam, de Ő erősen fogott. Nyaka köré fontam kezeimet, s nyakhajlatába rejtettem arcom, ahogyan a hideg habok bőrömhöz értek. Finoman ereszkedett be a hullámok alá, s szeretette meg velem a fájdalmasan hideg vizet.
- Komolyan mondom, hogy őrült vagy. - mondtam, amint újra a víz felszínén voltunk
- Már mintha mondtad volna. - mosolygott le rám, s elengedte lábaim
- Megfagyok.
- Ugyan már. Tűrhető azért.
Karjai csípőm körül voltak. Én felkarját szorongattam. Vészesen közel voltunk egymáshoz, ez neki is feltűnt. Elvesztünk egymás tekintetében. Teljesen magával ragadott. Végül Ő rántott ki ebből a mámorból. Hirtelen ragadt meg, és dobott be a vízbe. Lábaimmal rúgtam vissza magam a talajról, a felszínre.
Mint a gyerekek úgy viselkedtünk. Egymást nyomtuk le a víz alá, és ehhez hasonlókat tettünk. Sokat nevettünk. Valóban jól éreztem magam az ő társaságában. Amikor úgy gondoltuk, hogy már eléggé lejárattuk magunkat beljebb úsztunk. 

****

Estefelé értünk vissza a hotelhez, s Luke egyből közölte is, hogy egy óra múlva legyek készen, ugyanis vacsorázni megyünk. Hajmosás, s forró zuhany után, megszárítottam tincseim, és sminkelni kezdtem. Hajamat szoros copfba kötöttem, a végét pedig egyenesre vasaltam. Táskámhoz lépkedtem, és valami csinosabb szettet kerestem. Alig tíz perc elteltével már meg is találtam a megfelelő viseletet, s magamra vettem. Utolsó simításokat elvégeztem, és már indultam is. Éppen akkor lépet ki Luke is az ajtón, amikor én. Egymással szemben álltunk meg, s erőteljesen végigmért.
- Csinos.
- Köszönöm. - jöttem zavarba kedvességétől
- Indulhatunk?
Bólintottam. Csendben sétáltunk végig a folyosón, egészen a liftig, s szálltunk be abba. Amint leértünk a földszintre, kézen ragadott, s boldog mosollyal arcán kísért ki az éjszakába.

Ps.: Sajnálom, hogycsak most hoztam, de igazság szerint nem látom értelmét enneg a blogomnak..rohamossan csökkent az olvasottság. Tudom, hogy maga az 5sos, és Luke nem a legnépszerűbb, és ehhez hasonlók..sőt az én írásom sem valami csodás, így megértem. Fogalmam sincs, hogy mikor jön az új érsz. xx

18 megjegyzés:

  1. Annyira tetszik a történet, és az írásod. Annyira bolond vagy ha úgy gondolod hogy semmi értelme, és hogy béna az egész. Nem az, és ne hidd el senkinek se....
    Imádom ezt a történetet is, mert TE írod. Nem szeretném hogy abba hagyd, és nem érdekel ha majd csak hónaponta 1 részt tudok olvasni... mert akkor van időd. Tudom hogy neked is hullámvasút perpill a világ, de ne gondold hogy ezért mi egyből utálni fogunk. Ember vagy te is, és ezek természetes dolgok.

    Várom a kövit ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos vagy, úristen. Köszönöm szépen! :) <3 xx

      Törlés
  2. szerintem nagyon jó :) én imádom Luke-ot is és szerintem ne hagyd abba :) várom a kövit :) <3 :-*

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nem régiben fedeztem fel ezt a blogodat és nagyon tetszik. A sztorija kifejezetten elnyerte a tetszésem! :) Örülnék ha folytatnád! Ja és imádom a többi történeted is! Akárhogy is lesz én várom a folytatást! :)
    Milly

    VálaszTörlés
  4. Szia;)
    Csak kozolni szeretnem hogy en szemely szerint imadom:3
    Es borzaszto kivancsi vagyok az elkovetkezendo esemenyekre:)
    Az irasodat pedig nem kifogasolom.mert nem lehet.
    Egyepkent hogyhogy nem jelenited neva tobbi blogodnal? Csak egy kerdes:)
    Es meg anyit szeretnek hogy remenykedem hogy nem hagyod abba.
    Mert azert szerintem vannak itt lelkes olvasók.
    Xx<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A helyesirasi hibakert bocsanat. Telefonrol vagyok:s

      Törlés
    2. Köszönöm, aranyos vagy. :) kint van a többi blogomnál..szerintem. legalább is eddig kint volt. xx

      Törlés
  5. Nekem nagyon tetszik, nehogy abba hagyd! És szerintem az nem akadály, hogy nem olyan ismert a 5sos.. Folytasd! ;)

    VálaszTörlés
  6. Szia! :) Én az elejétől fogva követem a blogod és imádom...Semelyik bloghoz nem szoktam kommentelni, mert telefonról vagyok, és ahhoz lusta vagyok, hogy a biztonsági kódokat kitöltsem(arra a kódos bigyóra gondolok:D) Abba ne hagyd a blogot, mert fantasztikus<3

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikus olyan jókat tudok nevetni Lukeon :) Olyan aranyos Sophieval is! :) Nagyon várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Alexa!:)
    Nagyon sok ideig keresgettem 5sos-ös történeteket (mert imádom a bandát), és találtam is néhányat, de egyedül a tiéd az, amelyiket megéri olvasni és igényes az egész blog. Nem sablonsztori és nagyon jól írsz. Ezért, kérlek, ne hagyd abba.
    Imádom a történetet és - csatlakozva az előttem szólókhoz - nem baj, ha nem tudsz minden héten felrakni egy új részt. A legfontosabb, hogy te szívesen írd.:)
    Nagyon várom a következő részt.
    Ölel: Nóri xx

    VálaszTörlés
  9. olvastad a soha határát, igaz? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azert mert utazasrol szol nem kell egybol mashoz hasonlitani

      Törlés
    2. csak azért gondoltam, mivel Andrew, voltak egyező jelenetek, stb...
      egyébként meg annyit kérdeztem h olvastad-e, mert a történet azért hasonlít rá...

      Törlés